Pnation LOUD

TNX Pre-Debut

توئیت ها و شایعات پی نیشن بویز:")

از این به بعد توئیتا و خبرای تائید نشده و کلیپا و اینارو رو همرو تو این پست میزارم و اپدیت میکنم:")

چنل: https://t.me/pnationboystweet

چنل اصلی: https://t.me/pnationfirstgroup

ادامه مطلب

 


از اونجا که سرعت آهنگ سازیِ هی آهنگ بر ثانیه‌س با این حساب با این وقفه ای که از پایان loud تا دبیو بیش اومده فک کنم هی آهنگای دو نسل بعدی آیدلای پی‌نیشنم تأمین کرده:)

پ.ن: بچه آهنگسازم:")))


یکی از فنای کره ای میگه کیونگجونو نزدیک کمپانی دیده و کیونگجون موهاشو بلوند کرده بوده:") ینی میتونه نشونه نزدیک شدن دبیو باشه؟:)


 

❛ ❜ ته هون : دوران لود گریه کردین؟ سونگجون: من دوبار گریه کردم اولیش بخاطر حذف شدن دنیل بود🥺😭

پ.ن:جوری که سونگجونم دنیلو دوست داشت‌=)


+من ۲۱ سالمه
_تو ۱۹ سالته
+نه من۲۱ سالمه
_نه تو ۱۹ سالته

*کیونگجون در حال بحث کردن با فندوم سر سنش:)


❛ ❜ + کیونگجون فاز فلسفی میگیره و میگه چند وقتیه شروع به کتاب خوندن کرده
- سونگجون: کاش دروغ نگی فقط سه صفحشُ خوندی!
+ ولی من نصفشُ خوندم!
- ته هون : خوب برام یه خلاصه بگو!
+ یه خانواده ان که به یه شهر دیگه مهاجرت کردن
- ته هون: همین؟
+ اره تا همینجا خوندم
- سونگجون: دیدی گفتم فقط فاز بچه مثبتا رو گرفته😂🥴

پ.ن: ستاد مبارزه نه به هیونگ ازاری❗️

- pnationnews ep3


❛ ❜ ارزش تجاری گروه های ایدول این ماه:
گروه x: من اولم
گروهy : من دومم
گروه z : من ماه هاست رتبه‌ مو نگه داشتم
گروه p: من همیشه جز تاپ تِن هستم
پی نیشن تیم : ما هنوز دبیو نکردیم😀✋🏻

پ.ن: ینی این که پسرا هنوز دبیو نکرده تو چارتن و گروهای دبیو کرده نشستن دارن اینارو میگن


 

❛ ❜ مود هی بعد دیدن اینکه دوربین رو اون و جونهیوکه اینجوری بود که بزار بهش بگم دوربین زومه روی ما تا جرم نده😂😂🤌

پ.ن: 04 لاین شیپ کنین تا رستگار شین:")


 

 

وقتی وکالیستی ولی رپت تو یه لول دیگست کلا به روایت تصویر:")

پ.ن: ته هون ایز همه چی تموم:")))))))


❛ ❜ مود الان ما : حتما رفتن واسه دبیو اماده بشن سه روزه نیومدن اخه! همون لحظه نوتیف میاد از پینز : ما داریم ولاگ جدیدمونو ضبط میکنیم اگه نیومدیم بخاطر همینه🦧

پ.ن: این مال قبله الان که دوماه شده احتمال 99.9% برا دبیوعه:")


حتما شو بعدی پسرا که 2 ماه روش وقت گذاشتن:

پ.ن:ناموصن دارن هرکاری میکنن که اسم گروهو نگنننن:"]


 

۱ Like
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
TNX قبل دبیو-
طراح قالب : ناشناس بدبخت چنل تلگرام: @pnationfirstgroup